Cover van boek Mi Sranan : nieuwe verhalen uit Suriname : in makkelijke taal
Zet op jouw leeslijst
Op jouw leeslijst
Klik op dit icoon om een boek op je leeslijst te zetten.
0
Nog geen stemmen
Wat is jouw mening?
Eenvoudig Communiceren | 2020 | 80 pagina's
ISBN: 9789086965342
Dit boek staat in de lijst Bestemming bib: ver weg

Mi Sranan : nieuwe verhalen uit Suriname : in makkelijke taal

Vijf verhalen over Suriname. Een verhaal over iemand die stottert, over verhuizen van Nederland naar Suriname. Over je eerste vriendje en stinkende adem. Over tieners die weglopen omdat ze van hun ouders niet meer mogen afspreken.

Korte verhalen over Suriname, over tieners, over jou en over mij.

Lees een stukje

Ze vertelt ook dat ze gewoon tegen hem gezegd heeft dat hij uit zijn mond stinkt. En dat ze toen hard weggelopen is.
De meisjes komen niet meer bij van het lachen.
De tranen rollen over hun wangen.
Aisha zegt: 'Yu, Nagila, jij bent een toffe Hollandse meid.'
'Nee hoor,' antwoord Nagila,' ik ben een toffe Sranan meid.'
 

Staat dit boek in jouw bib?

Wat andere lezers vinden

Score van de lezers
0
Nog geen stemmen

Er zijn nog geen reacties. Wees de eerste om zelf je mening door te geven.

Wat vind JIJ?

Aantal sterren