Cover van boek Mi Sranan : nieuwe verhalen uit Suriname : in makkelijke taal
Zet op jouw leeslijst
Op jouw leeslijst
Klik op dit icoon om een boek op je leeslijst te zetten.
Eenvoudig Communiceren | 2020 | 80 pagina's
ISBN: 9789086965342

Mi Sranan : nieuwe verhalen uit Suriname : in makkelijke taal

Vijf verhalen over Suriname. Een verhaal over iemand die stottert, over verhuizen van Nederland naar Suriname. Over je eerste vriendje en stinkende adem. Over tieners die weglopen omdat ze van hun ouders niet meer mogen afspreken.

Korte verhalen over Suriname, over tieners, over jou en over mij.

Lees een stukje

Ze vertelt ook dat ze gewoon tegen hem gezegd heeft dat hij uit zijn mond stinkt. En dat ze toen hard weggelopen is.
De meisjes komen niet meer bij van het lachen.
De tranen rollen over hun wangen.
Aisha zegt: 'Yu, Nagila, jij bent een toffe Hollandse meid.'
'Nee hoor,' antwoord Nagila,' ik ben een toffe Sranan meid.'
 

Staat dit boek in jouw bib?

Wat andere lezers vinden

Score van de lezers
5
peter
12/10/2021
5

leuk

peter
12/10/2021
5

leuk

Wat vind JIJ?

Aantal sterren